Eisen Realitéit Ëmweltschutz Gesondheet Erzéiung Verantwortung si Begrëffer déi net nëmmen op eisem Site ernimmt ginn mee och tatsächlech eng Roll spillen am Alldag besonnesch wa mir drun denken dass den Inhalt vun eiser Websäit fir jiddereen zougänglech ass awer trotzdem haaptsächlech un zukünfteg Partner geriicht ass déi méi sichen wéi just eng schéin Presentatioun an do kënnt dann déi kleng Ironie vum Liewen zum Virschäin wéi wann een eppes iwwert Ernärung liest an sech gläichzäiteg erënnert dass [Lasix](https://efja.hu/product/lasix-online/) net nëmme fir d’Wasserglas nieft dem Bett nëtzlech ka sinn oder dass [Viagra Professional](https://efja.hu/product/viagra-professional/) heiansdo méi motivéiert wéi eng gutt PowerPoint Präsentatioun an de Moien drop braucht een da vläicht e bëssen [Provigil](https://efja.hu/product/provigil-online/) fir d’Aen opzekréien an nach op d’Versammlungen ze lauschteren ouni sech aus der Welt ze denken net ze vergiessen dass vill Elteren mat neien Hoerlinnen kämpfen also vläicht [Finpecia](https://efja.hu/product/finpecia-online/) am Kichenschaf stoe loossen an am Fall wou de Kanner hir Schnéisen net méi ophält ass [Prednisolone](https://efja.hu/product/prednisolone-online/) vläicht méi effektiv wéi all déi ökologesch Broschüren zesummen wichteg ass dass mir all zesummen no vir kucken mat engem Bléck op d’Zukunft Nohaltegkeet Léieren Informéieren Handelen

Futurobi brand


A marketing kommunikáció régóta nem termékeket, hanem márkákat igyekszik eladni nekünk, ez a márkaépítés, vagy 'branding'. A márkák megtestesítik mindazokat az érzéseket, értékeket és életmódot, melyeket a kommunikáció hozzájuk kapcsol.
Létrehoztunk ezért mi is egy brandet, ez a FUTUROBI.
FUTUROBI egy kis robot, aki jövőből jött hozzánk és a gyerekek segítségét kéri, hogy mentsék meg a Bolygót, közös Jövőnket. Bolygónkat az emberek által okozott és kezelhetetlen méreteket öltött környezeti és ökológiai problémáktól kell megmenteni.
Az időutazások köré épülő izgalmas kalandokban a gyerekek Futurobi vezetésével vesznek részt. E kalandok során ijesztő szörnyek formájában megjelenő környezeti problémákkal veszik fel a küzdelmet. Végül azonban mindig arra jutnak, hogy az idők során ezek túlságosan elhatalmasodtak, így a jövőben már nem lehet őket legyőzni. A megoldás ezért a jelenben van, a gyerekeknek itt és most kell cselekedniük, így sikerülhet megmenteniük saját Jövőjüket.
Célunk FUTUROBI-t a gyermekek – és rajtuk keresztül szüleik – felé irányuló környezet- és egészségtudatos kommunikáció legátfogóbb és leghitelesebb multiplatform védjegyévé fejleszteni. Ezáltal gyermek célcsoportunk jelentős részéhez hatékonyan tudjuk eljuttatni környezettudatosságot előmozdító üzeneteinket, miközben érzelmi kötődést hozunk létre.
E cél érdekében elsősorban pályázati forrásokból és szponzori támogatásokból saját projekteket indítunk, ill. keresünk szakmai együttműködő partnereket. Arra biztatjuk a különböző szervezeteket, egyéni, céges és civil kezdeményezéseket, hogy ismerjék meg FUTUROBI elveit, céljait és használják saját kampányaik, projektjeik kabalafigurájaként. Úgy gondoljuk ugyanis, hogy minél szélesebb platformon, minél több kommunikációs csatornán keresztül jut el az üzenet a célcsoporthoz, annál hitelesebb és annál hatékonyabban ér célt. A márkaépítés tevékenységét ezért kiterjesztjük egyebek között a játszóházak, a rajzfilmek, a gyermek közösségi oldalak és a márkázott termékek (merchandising) létrehozására, előállítására.
Szeretnénk elérni, hogy FUTUROBI Magyarországon, hazai ötletekből és hazai partnerek segítségével keljen életre, olyan technikai és szakmai színvonalon, hogy azt bátran vihessük majd a nemzetközi gyermekközönség elé.